Word ook lid !

Wat fijn dat u lid wilt worden van onze vereniging!

Dankzij uw lidmaatschap kunnen wij een belangrijke stem zijn in contacten met de gemeente en andere in de wijk actieve instanties, waardoor we o.a.:

• meer zeggenschap krijgen bij het oplossen van knelpunten en problemen rond openbaar groen, zwerfvuil en veiligheid
  • makkelijker subsidies krijgen voor buurtevenementen en -activiteiten
  • een platform bieden om makkelijker met elkaar in contact te komen
  • gezamelijke activiteiten organiseren die de leefbaarheid van de wijk helpen bevorderen
  • zorgen voor een prettige leefomgeving
  • er voor zorgen dat we samen sterk staan en trots kunnen zijn op onze wijk!

Daarnaast levert u een bijdrage voor het in stand houden van deze website en het kunnen blijven maken en verspreiden van Buurtnieuws, ons magazine dat vier keer per jaar huis aan huis wordt verspreid en u informeert over wat er gaande is in de wijk.

En dat alles voor slechts 12,50 (of 17,50 euro als u zich als gezin aanmeldt) per JAAR!

Wij respecteren uw privacy!
Uw gegevens worden met zorg behandeld en uitsluitend voor onze eigen administratie gebruikt.

Invoervelden waar een sterretje * bij staat zijn verplichte velden. Daar moet u dus iets invullen.

Betaling bij voorkeur middels automatische incasso. Eventueel kunt u ook een factuur ontvangen (per email of post).
Geef aan wat uw voorkeur heeft.
Vul uw volledige IBAN in als u kiest voor automatische incasso.

Donateurs kunnen een bedrag overmaken op IBAN NL35 INGB 0006 1790 66 t.n.v. Bewonersvereniging Zandweerd  o.v.v. Donatie.